tisdag 3 januari 2012

Flerohopps GoIF - Träningsmatch - Alltmöjligt!

Efter en lång väntan så fick jag igår tag på lite information gällande Flerohopps GoIF. Jag släppte det på twitter redan igår och Ihuvudetpahonen var inte sen att snappa upp att Benny "Benny Guldfot" Johansson tar över tränarposten i föreningen och syns till här i Pukedressen.

Flerohopp gjorde även klart med den lokalt mycket kände skyttekungen Andreas Franzén Orrefors IF.

Om Benny är rätt man att leda Flero 2012 återstår att se. Men de erfarenheter jag själv har från Benny är bara goda och jag tror fortfarande att Flerohopp tar klivet upp i 5:an, sålänge dom kommer i "rätt" serie, dvs inte i samma serie som Kosta IF och Alsjöholms IF. Ska bli spännande att se vad dom kan prestera i Nybro Open, brukar vara en liten fingervisare för vad som komma skall!

****************

Ikväll träningsmatchar alltså Alsjöholms IF mot Orrefors IF i OG-hallen. Ett genrep inför Nybro Open och vi ska i mina tankar köra över Orrefors. Vi har ett bra lag på G och Orrefors är väl nästan åt andra hållet. 20.45 i OG-hallen om någon är sugen på att titta!

****************
  • En intervju med Unge herr Joel Allansson, IFK Göteborg kommer snart i bloggen, håll till godo!
  • Man har det ganska bra. Vart och hämtat några fribiljetter till Open. Skönt att ha familj som är större sponsorer i cupen. #SNÅLSMÅLÄNNING!
  • Viktor Elm ryktas vara påväg till Kalmar från och med sommaren. Vi får hoppas ryktet stämmer..!
  • Vill ni få reda på lokala händelser, övergångar osv. Följ mig på Twitter: @Ahlqvistarn14
****************
Kuriosa: Hämta kroppkakorna på torget i Nybro på tisdagar. Det gjorde jag idag, förbaskat vad goda!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

"Anonyma meddelande" som ej är märkta med namn borttages!