onsdag 11 januari 2012

10000 besökare!

Jag får lov att tacka samtliga som läser denna bloggen. Att hela 10000 varit inne och läst sedan strax innan nyår gör en riktigt varm och glad. Framförallt gör det att man vill fortsätta blogga.

10000 besökare alltså, det är mycket, på så kort tid. Folk har givit mig både ris och ros för mitt bloggande. Vissa tycker att jag tycker för mycket och förmodligen sticker vissa saker folk i ögonen. Men det är väl det en blogg handlar om, att uttrycka sig. Jag är inte alltid en negativ skitstövel utan delar ut rosor tämligen ofta tycker jag.

Som alla vet så är det alltid lättare att dela ut ris än ros. Människan i sig har svårt att uttrycka positiva saker och möjligen är jag lite sådan jag med. Men jag ska bli bättre på det, vänta bara :-)

Något som har verkat vara mycket populärt i bloggen har varit intervjuerna jag haft. Först Joel Allansson, IFK Göteborg och nu senast Joakim Karlsson, J-Södra. Näste man på tur är en lokal fotbollskille, namnet släpps i samband med intervjuns lansering. Efter det kommer det ännu en elitfotbollsspelare, Mattias Johansson som är högaktuell för utlandsflytt till Rasmus Elm's AZ Alkmaar. Så håll till godo, det finns gobitar kvar!

Kommer säkerligen bli en del bloggande om europeisk fotboll nu innan matcher osv drar igång, det är ju lite av en "mellanmånad" januari och februari. AC Milan ligger mig varmt om hjärtat så räkna med ett o annat inlägg gällande dessa. - Milan som förövrigt jobbar stenhårt för att värva Tevez från Man C. Återstår att se om dessa lyckas.

Nahe, nu är det dags att gå till BVC med min lille pojk, rutinbesök hos läkaren.

Hej hej! O tack ännu en gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

"Anonyma meddelande" som ej är märkta med namn borttages!